maandag 15 december 2008

't is een spel

Zaterdag was afmattend. 's Ochtend de kerstshoppers te lijf gegaan door per se in de Nieuwstraat een kerstcadeau te gaan halen. 's Middags deelgenomen aan een snookertornooi en schandelijk niet eens de finale gehaald. Des avonds dan maar tot 6 a.m. gaan gamen op Loko's (en Hans') Game Galore. Zeer geslaagd avondje, ondanks het weinige volk in het begin (who cares...)!

Dat laatste hield in:

- Als een komplete gek Chimeras te lijf gaan in Resistance I, met als trouwste wapen de kolf van mijn geweer. Pure fun met z'n tweeën! Na zo'n drie uur was ik wel zotgedraaid.

- Amper de tweede ronde gehaald in het Windjammers-tornooi (fucking cool frisbeeën, voor de niet-kenners). Alweer op mijn (en ieders) nemesis Domi gestoten en kansloos in 2 sets tenonder gegaan.

-Een Mortal Kombat-tornooi ineengeflanst. Veel te nipt van Koen, Arnout (fuck! blocking disabled !?)en Miche ('ik kan dat spel ni') gewonnen. De finale was tegen alle verwachting tegen Hans, die Mati in bewang had gehouden. Het werd een routineklus met Cyrax, hehe: netje + easy combo en granaten om de blockers uit hun tent te lokken.

- Pong. Veel Pong. Elke match is een kortstondige explosie van stress, frustratie en eventueel ongekende blijdschap. The game to end all games, ja.

- Met een kompleet korrelige stem nog 2 nummers 'gezongen' op Singstar, net voor zessen. De Spice Girls hebben nog nooit zo Rock 'n Roll geklonken

Gevolg: des zondags was ik aan de dooie kant. Toch nog een paar uur Fallout gespeeld... Ik heb intussen level 8 bereikt en knal al iets vlotter iedereen af. Ook 'ant-sight' gekregen (PER +1, beter bestand tegen vuur) omdat ik de metro vuurmier-vrij heb gekregen. Althans een stuk metro: dat netwerk is extreem groot. Nu ga ik voor de mannen van de radio achter een nieuwe antenne, waarschijnlijk midden in een nest mutantjes. Te bereiken via de metro... Oh, ik knalde ook een Behemoth af. Fucking vier raketten op moeten knallen (oké, één was er naast).

Productief weekend, me dunkt.

3 opmerkingen:

Siedjeey zei

Gaming avondjes? Zalig! Daar wil ik ook wel eens mee meedoen alsek de toelating heb tenminste :-)

Ik ben ondertussen reeds level 14 in Fallout. Juist River City op zen kop gezet. Ga nu ook op zoek naar die antenne voor GNR. Die Behemoth heb ik geveld met slechts 1 Mini-Nuke recht in zen face!

Wimpuls zei

Ha, in principe mag iedereeen daar langskomen, maar ook niet iedereen-iedereen. Ik hou u op de hoogte.

ah, mini nukes. ik had mijn fatman ergens laten liggen... In Rivet moe'k ook nog zijn, weet niet meer voor wat. Babbelt gij nog met mensen of knalt ge gewoon op alles dat beweegt?

Siedjeey zei

Aight, keep me posted!

Ik babbel nog steeds met zoveel mogelijk mensen, kheb ni voor niks keiveel in Speech gestoken (om meer geld los te krijge bij rewards hehe). Ik knal alleen af alsek iets nodig heb da die persoon heeft of alsek betrapt wor op stelen enzo. De meeste mensen laat ik in vrede leven zenne.