woensdag 12 november 2008

Ik nies, dus ik bestaatchoem

Ja, een volle maand niets gedropt op dit blogding. Daarom een korte samenvatting van mijn realiteit. Ik ben van dienst gewisseld op het werk. Weer van quasi nul beginnen. Maar bon, ik zal mijn plan wel trekken.

Ik zit al weken te sukkelen met mijn lies. Na de match tegen Dynamo Wijndaal had ik een klein beetje last. 'Rusten dus', was mijn gedachte, en zo geschiedde. Al 3 weken heb ik geen meter meer gelopen en mijn lies doet enkel meer pijn. In die mate dat ik vermoed dat er ergens een knoop in ligt. Ik vermoed ook dat het zeulen op den bouw (zus' huis) niet echt bevorderlijk was.

Ik heb ook mijn kamer gerestyled. Niet dat ik ze klaar heb gemaakt voor een nog langduriger verblijf ofzo, maar het was gewoon sterk nodig. Manga in alle hoeken, ouwe cursussen, bucht, lege CD's en vooral kilo's stof. Hele baarden kwamen van achter de kast. Nu is mijn bureau weg en heb ik plaats om in een zetel te zitten... Kwestie van dat gat in te vullen.

Nog nieuws? Ja, ik heb de 1e Bloemkwis gewonnen, met kornuiten Mati en Spek (en Carl B.). Zaterdag heb ik mijn wiel stukgereden. En ik vind mijn twee jassen niet meer terug.

Oh, en als ik dan toch mag niks doen, dan zit ik liefst uren op Medievil Total War II bezig. Wat een beest van een spel. Zo geniaal dat ik me zal beperken tot de minpunten: Al die vijandige merchants, priests, diplomats,... die de k aart afschuimen zorgen voor een pak vertraging tussen de beurten. Tweede minpunt: verslavend.

Putain, zo weinig tijd...

Ah! Over AVG, de anti-virusgrap die ik ook gebruik. Ik heb er toevallig geen last van gehad (niet op pc bezig geweest, hehe). Ik raad die dan aan mijn zus en nonkel aanraadde. Nu, die van mijn zus is gecrasht. Een computer'kennende' kennis vond er niets beter op dan alles behalve de data te wissen. Fijn. Geen office meer, niks drivers,... In't vervolg gaat ze mij bellen.

Geen opmerkingen: