maandag 15 november 2010

Meme

Zo rap, meme... ik zie u zondag nog angstig kijken omdat we weggaan. 'Maar we komen terug, zenne.' Wat moet een mens zeggen. Ik had u graag nog ne Schweppes gegeven. En een pateeke. En we hadden nog kunnnen babbelen over alles en nog wat. En ik zou voor de tiende keer zeggen dat ik al genoeg heb gegeten. En dat ik effectief brood in huis heb. En da'k gene cent moet hebben (maar geef toch maar, allez kom). Tegelijk pessimist en levensgenieter, ge hebt het in de familie ingebakken. Vandaag is't goe, al wat morgen komt, kan ni beter zijn. Want we zijn hier en nu samen, gezellig ne chocotof aan't smikkelen bij een tas koffie, de stoof brandt goe,... al de rest is gezever. Ge hebt overschot van gelijk. Ik ga u missen.

1 opmerking:

Siedjeey zei

Innige deelneming man!