woensdag 26 maart 2008

Ja, ik leef nog.

Ik zit nu officieel ende wars van enig gehuichel aan 25 bladzijden pure thesisheid.

Hmm, laat ik daar op een maand tijd nog zo'n 30 bladzijden aan toevoegen, en dat komt ruimschoots in orde. Ik moet nog beschrijven: de economische relatie op allerlei niveaus en een stuk over waarom ze elkaar in de toekomst niet/wel zullen afkunnen. (En nog de bullshit van bronnen, layout, samenvattingen, ...)

Ha, de metamorfose tot thuisblijvend toonbeeld van vlijt is zo goed als rond. Nu nog vermijden dat zatte uitspattingen zoals met Pasen er voor zorgen dat ik 's anderdaags dood ben. Nu vrijdag gaan 'dineren' bij mijn broer...

Op dit moment is het middag op het werk. Ik heb 5 minuutjes 'foert' gezegd. Ik kan immers van het krieken van de dag tot het neerploffen van de avond bezig zitten aan hele hordes facturen met opstapelingsdrang.

Ik kom dra nog wel eens buiten, pakweg met de kampioenenviering. Dan zal ik een lofrede schrijven met traanklierbevorderende effecten.

1 opmerking:

whacker zei

't Zal toch niet waar zijn hoor smalle... :(