woensdag 3 oktober 2007

Waarschuwing :Onsamenhangend als een tros druiven!

Hans Van Temsche, Maddie McCan, Paris Hilton, ... Is er dan echt niets interessants meer aan het gebeuren? De nieuwste kledingrage bij kabouters (weg puntmuts, hallo bolhoed). Of is er een fusie op til tussen Disney en General Motors ('to the mouse-mobile!')? Tel daar nog eens bij dat ik godbetert mijn intresse in voetbal begin te verliezen, gezien de prestatie van onze vaderlandsche gloriƫn. Zwijg me van de nieuwste kutploeg uit Engeland. Fucking Engelsen, ze stijgen met stip in mijn lijst van meest gehate volkeren. Engeland, uitvinders van het concentratiekamp, de immerwederkerende wits in hun kranten (pun always super-intended), steeds varkens in het buitenland, een compleet ongegrond superioriteitsgevoel,...

Gelukkig is er hun comedy en hun bands.

Wat een compleet nutteloze en onsamenhangende tekst.

Ewel, ik zal een waarschuwingsschot invoeren.

Geen opmerkingen: