dinsdag 3 februari 2009

Die audit, die (cfr. Sideshow Bob)

En maar vragen stellen. 'Hoe komt dat jullie die verzekeringen vooraf betalen?'. Euh, omdat achteraf betalen nogal moeilijk te rijmen valt met het begrip 'verzekering'?

Dit weekend was eigenlijk weer bevreemdend. In die zin dat het achteraf gezien redelijk klassiek verlopen is. Het vrijdagse Mutske betekende alweer het einde van de avond, vooral door de uitloper van een griepje. Zaterdag mij riant overslapen voor de kapper. Ook niet in enig winkel geraakt. Samen met Jean lukraak de kantine opgekuist: 7 à 8 vuilzakken vol en there's plenty more where that came from. Algauw algauw achter multi's gereden (Puma's). Ze zitten aardig, geen blaren, wel 2 keer ongelofelijk uitgegleden, maar dat was met elke schoen gebeurd. Tenzij bij een met hete zolen die het veld instant ontdooien bij elke stap en wiens toppen bij aanraking van een pappig bovenlaagje automatisch langer worden. Maar die hebt ge niet voor 60 euro.
Bon, na één helft zat het alweer op (of af?) voor mij. Zucht... Alsdan : Trappistenavond @ kantine. Mij toch wel kranig gehouden na een Westvleteren 8, een Rochefort 6 en nog iets (cijfer).
Niet gegeten (enkel wat frieten van Jean gepikt). Vervolgens: Voetbal @ Eldo met de Mati. Zegt mij vaag nog iets... Amper iets gedronken, wel slecht gedarts.
White Shot Nite @ Bloem, ook met Mati. Euh... gelukkig heb ik tal van cola's genomen, evenals liters 'pas', of ik had de 12 uur weer niet gehaald. Toch sloop er af en toe een pintje en een blue thrill tussen. Een 5-tal uur daarna, na een korte, hevige flugelkanonnade naar huis geraakt ('Droes al toe om 5u! De pussies!').

Zondag: recup! En niks van vast voedsel binnengekregen. Mijn nichtje merkte op dat mijn elleboog blauw zag (restanten blue Curacao...). En hop, maandag en dus werk lag te lonken!

Dat was het weekend. Geen clue. Geen katten op koorden, apen uit mouwen. Geen katharsismoment. En neen, ook geen aha-erlebnissen. Ca va, dus.

Geen opmerkingen: