dinsdag 28 juli 2009

the running man

Hmm, ik ging eens de hele zomer aan mijn conditie werken. Ik kocht zelfs een hartslagmeter (goedkoop model, maar't werkt). De laatste week van juni prompt 2 keer gaan lopen. Dat weekend mijn twee enkels omgeslagen op een zwartblakerend warm tornooi in Tildonk. Bon, dan maar een weekje rusten. Twee weken. Ah, ze zijn terug in orde. Drie weken... We schrijven 27 juli. Na een maand eindelijk nog eens een ronde gaan lopen. Tot mijn grote verbazing ging het mij goed af (zelfs met een maag vol kip en rijst). Nu goed doorperen om messcherp te staan op de start van De Competitie in Tweede Klasse van de Koninklijke Antwerpse Vereniging Van Vriendenclubs, Afdeling Voetbal Vlaams-Brabant & Oost-Vlaanderen.

Bon, los van het sarcasme in deze overdaad aan hoofdletters, ben ik toch benieuwd. Wie gaat zich als eerste lelijk blesseren? Wie hervalt als eerste in een oude blessure? Wat zal de staat van het veld zijn rond Kerstmis, beton of pap? Wat zijn de promovendi en de degradanten waard? Gaan we weer thuis niet te stuiten zijn en uit zeer wisselvallig? Maar vooral, zal ik voor het eerst in 3 jaar nog eens scoren?!

Juist, ik moet ne quiz organiseren. Een publieke, geen clandestiene op een louche locatie in de Ardennen. De inside jokes zullen er dus uit moeten en de mediatieke vragen een pak meer uitgewerkt... Fun, baby!

Geen opmerkingen: