woensdag 29 juli 2009

geen spontane geniale titel

Hey, voetbal! Dat zegt mij vaag nog iets. Gisteren voor de eerste keer in een maand nog eens een matchke gespeeld. De conditie was blijkbaar toch nog niet helemaal om zeep. Grappig hoe alles zo snel terugkomt. Zo lekker vuil gaten afdekken en expres ruimtes vrijlaten voor de makkelijke maar alles vertragende laterale pass. Alleen de timing van het instappen is iets dat niet vanzelf terugkomt (en waar meer conditie voor nodig is). Dribbelen kan ik nog steeds niet (evenals koppen en snel lopen) en door de schemering zie ik direct een pak minder. Het hielp ook niet dat ik eerst een paar pinten bij mijn beau-frêre was gaan drinken. Maar bon, er is een zweem van een sprankeltje hoop.

5-0 voor Anderlecht (JVD incl.)! Niet te geloven... Wanneer zou de laatste keer zijn dat een Belgische club in Europees verband met zo'n verschil won? Statistici allerlande verenigt u! Laat ons hopen dat het de andere clubs (Gent! Club!) inspireert om ook eens een slagske te slaan.

2 opmerkingen:

Siedjeey zei

Dribbele ga ni, koppe ni en snel lope ook ni en de timing zit ook nog mis. Ik heb zo een flauw vermoeden dat gij de supporterspositie ambieert in de ploeg :-p

Hoe ist vr de rest trouwens?

Wimpuls zei

Er zijn nog zo dingen als: positiespel, traptechniek, passenspel, ... Die compenseren (deels) het gemis aan andere kwaliteiten. Is dat niet mooi gezegd? :/

Voor de rest alles bon. Veel te veel gegeten...