maandag 28 juli 2008

de wekeend

in a town of chimpansees I was a monkey.

Het weekend was lang. Which was nice. Des vrijdags recht van het werk gaan zwelgen, frieten boefen, op naar Brussel, shakers leegkappen, half in slaap stuiken, toch nog ontnuchterd naar huis geraken, des zaterdags 's middags in een oven wakker worden.

Nee, echt. Mijn open venster weerkaatst 's ochtends de zon knal op mijn lijf. Dan wat gepruts, en hop, naar Bruksellive, fantastische Black Box Revelation gezien,ook een geniale Daanman, te veel bier en te gratis, hopsa niet zo nuchter naar huis.

Des zondags evenzeer in een oven wakker, rondgelummeld e, gaan lopen, mijn levende ziel uitgezwoten, bbq bij zus thuis, veel te veel witte wijn, goe zat naar huis gereden.

Vandaag vrij veelvuldig voorkomende vapeurs.

Nog een half uur en het is drink nar aanleiding van een succesvolle afsluiting. Mijn lever probeert zich tegevergeefs te herstellen. Bah, vanavond loop ik het er af.

Saai, ja

Geen opmerkingen: