donderdag 31 juli 2008

Pelle, de veroveraarbanaan

Dus, ik kan zo slecht uit het niets verhaaltjes verzinnen. De gedaanteverwisseling, wat een prachtboek. Gregor Samsa werd die ochtend wakker en merkte dat hij veranderd was in een reuzachtige kever. Ik zal ook eens een verhaal beginnen:

Als een falikant verlangen, te horen aan mijn darmgezangen. Het is echt te warm om iets te doen. Voor mij is typen nu een zware inspanning, aldus (huxley) stop ik met typen. Steak houden, nogal lastig. Ik at nog steak bearnaise deze middag. Alleen kut dat de frieten hier zo rot zijn. Ik heb even lopen zweven, zitten geven, staan beven, om het even, even maar, over een andere boeg te gooien. Ritme uit een tekst halen is blijkbaar doenbaar, voorwaar. Ik zeg u, marsipulami, laat u niet koeioneren. Dat moet toch van het Frans komen, nl. 'couillon'? Laat u niet kloten dus. Of tot kloot omvormen. Laat u niet in't zak zetten, dus. Allen scrotale verwijzingen. Niks met koeien te maken. Zo, ik heb nog iets bijgeleerd vandaag. Onbewust, en compleet ongegrond.

Ahh, summer is music quiz op Stubru.
Aerosmith
PJ Harvey
...and 16 days
nut bush city limits

Alles juist. Rete-easy voor iemand zo geniaal als ik. In het stomweg onthouden van artiesten en nummers. Zo nutteloos, maar kom, het is wel handig. Ik zou moeten meedoen in feite...

Schijtewarm is het.

Geen opmerkingen: