donderdag 4 december 2008

neusleut

Waargh! Ik kan kiezen tussen volslagen vertopping en een zeer tintelende, gedeeltelijke opening na gebruik van spray. Momenteel opteer ik voor de gesloten variant. Onmogelijk dus om een slok te drinken zonder in ademnood te komen.

Mja.

Fallout kruipt in de kleren, trouwens. Ik droomde dat ik opdrachten volbracht en al doende Nederlands leerde. Handig. Het vechten (in het spel, niet in de droom), gaat niet echt super. Of mijn wapen is gewoon te pussy, geen idee. Die vuile vuurmieren hebben mij gebraden. Voorts heb ik een opdracht volbracht: 'Zeg Timmy dat zijn pa dood is'. Fijn.

En dan is er voetbal. Standard was akelig goed gisteren. Zo naturel, zo rustig en toch zo snel en precies. Ik hoop dat ze iedereen houden in januari. Sebiet bibberen bij Valencia-Brugge. Gaan ze weer kloefkappen op 1 goed kwartier na? Want zo spelen ze al te vaak de laatste tijd. Daar komt maar geen lijn in die prestaties. Ik wijt het aan het centrale middenveld: Noch Geraerts, noch Leko lijken een vaste plaats af te kunnen dwingen. Clement of Simaeys daar achter, geen probleem, maar zet ze ook niet allebei.

Pff. Hoe meer ik typ, hoe minder ik aan mijn neus denk. Kak!

Geen opmerkingen: