dinsdag 23 december 2008

the saaie saga continues

Fallout, Level 16! Ik schiet nu perfect gaatjes in zowat alles en geen slot/terminal is mij nog te moeilijk. Supermutant Fawkes is mijn muilezel/laser-gatling-wielding-maniac nu ik uit het Enclave-nest ontsnapt ben. Ik word zo stilaan heilig verklaard! Laatst gaf een madam mij squirl-on-a-stick, uit pure sympathie. Nu ga ik even de hoofd-quest links laten en mij wat speciale wapens gaan zoeken (ik wil een Dartgun!).
Wat een verslaving...

Ahhh. Het wordt een vredige Kerst.

3 opmerkingen:

Siedjeey zei

Hahaa, het vordert mooi!
Btw ik raad u de volgende level cap mod aan zodat ge kunt blijven levelen na lvl20!!!
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=121

De files moet ge plaatsen onder de Data folder en als ge Fallout 3 opstart moet ge bij Data Files die files aanklikken.

In de main quest moet ik nu op zoek naar Vault 87 (dat is waar Fawkes zit zeker? Prepare to die fawkes :-p)
Kheb zowa alle sidequests gedaan en heb superveel wapens! Dartgun sucks btw.
Zoek naar de Alien Blaster, zowat het ultieme wapen! Te vinden ergens in the upper part of The Wasteland ergens in buurt van Vault 92 iirc. Zoek naar krater met neergestorte UFO inclusief dead aliens!

Wimpuls zei

Hehe, meneer is ook mooi bezig. Ik ga wel geen mods doen in mijn eerste doortocht. Fawkes zit in 87, indeed, en ook hopen super mutants. Fawkes is wel reuze handig als compaan, zeker als ge hem een gatling-laser geeft.

Die dartgun is naar't schijnt super goed tegen bvb deathclaws om hun beentjes te kreupelen. Die mofos zijn verdomme snel.

Ondertussen ben ik na een lange strooptocht (gans de linkerkant afgedweild) aan Tenpenny Tower beland. Laat ik de ghouls binnen of knal ik ze af, hehe. Ik ben met te veel sidequests tegelijk bezig, eigenlijk...

Siedjeey zei

Ah Tenpenny tower! Daar is mijn suite op de bovenste vloer, inclusief balkon!
Pick the side of the Humans!

Deathclaws zijn idd zalig snel en Dartgun werkt daar wel tegen maar eens hoge level zoals ge nu zijt maait ge die toch supersnel neer. Maar ik heb dan ook al vanaf level 14 ofzo 100 op small guns en boven de 50 op big guns. Enemies go down easily that way!

Soit we moeten nog is afspreken eh! Exchangen van goods en fallout 3 experiences :) Wanneer hebt ge ergens tijd?