vrijdag 5 december 2008

SOS Piet

Straks ben ik Piet, niet Bob. De sint is mijn pa.
Klinkt allemaal heel vaag...

Fallout! Ik kan er blijkbaar niet over zwijgen. Gisteren werd ik onaangenaam verrast in de supermarkt. Compleet overladen met medicatie en co, komt er toch wel verse lading raiders binnen. Vanonder mijn zware rugzak heb ik ze opvallend vlot neergekogeld. Vervolgens ben ik met het vergaarde gerief mieren gaan afknallen in hun eigen nest. Which is nice. Ik hoop dat de hoofdmier niet te absurd sterk zal zijn.

Voorts... Mijn neus komt er stilaan bovenop. De truuk was blijkbaar: negeren. En fakken. Aargh! Door een computerfout op een ander heb ik de héle dag fout gewerkt. Ik heb goesting meer voor vandaag...

Brugge heeft trouwens weer getoond dat het niet planché durft te gaan. Eens ze de overhand hebben, sluipt er altijd terughoudendheid in de ploeg. Tot op zekere hoogte is dat aan te raden, maar naar het einde van de match was te zien dat ze het zelf niet meer wisten.

3 opmerkingen:

Siedjeey zei

Fallout 3!
Ik ben het spel in volledige EVIL mode ant spelen. Ben nog maar net begonnen maar heb iedereen in Megaton afgemaakt en ik ga straks de bom opblazen :)
Maar eerst nog 1000 bottlecaps vinden zodat Jericho mij volgt (die volgt u als ge evil genoeg zijt en hem betaalt). Ik ben benieuwd...

Wimpuls zei

hazo, nog een wasteland dweller.

Ik ben superbraaf bezig. Ik heb zelfs ne loser proper water gegeven... voor niks, putain! Maar ik ga nog corrumperen, hoor.

Trouwens, binnenkort eens FMA en Yu Yu terugruilen?

Siedjeey zei

Being evil really pays off! Ik heb nu Jericho als henchman bij mij + ik heb ne supersuite in Tenpenny Tower :-) Beter dan die crappy shack da ge krijgt in Megaton. Enige nadeel is dat er nu een bounty van 1000 caps op men hoofd staat en ik dus geregeld Regulators tegenkom die mij willen neermaaien, maar sinds ik Jericho bij mij heb zijn die geen tegenstand meer. Nu op zoek naar mijn hond Dogmeat zodat de party nog kan uitgebreid worden.

We zullen idd binnenkort eens afspreken om te ruilen. Truth be told though, ik heb FMA nog lang niet uitgelezen, nog zoveel andere stuff te doen dat het er niet van gekomen is. Soit, ik ben thuis de volgende weken, dus zeg maar wanneer het voor u best past.