dinsdag 4 augustus 2009

plan international

Plannen! Ik haat het altijd een beetje. Tenzij het om vakantie gaat. Nu in september had ik graag een weekje platte rust, vol pension in volle zon, ergens in een semi-beschaafd tot beschaafd land. Bulgarije en andere Oost-Europese landen komen hiervoor in aanmerking. Ik wil er echt geen stap moeten zetten en los drie kilo aankomen zonder een greintje schroom.

Dat is nog korte termijn: enter lange termijn. Volgend jaar in maart twee weken naar Japan... Het hing in de lucht, maar het heeft zonet de eerste tekenen van concretisering gegeven. De vraag is alleen: hoe zo'n fenomenaal land op 14 dagen bezoeken? Een paar dagen kundig verdwalen in Tokio, overstelpt worden door de tempels van Kyoto, naar de oude hoofdstad Nara, het station van Osaka, Hiroshima, Nagano,... Bon, dat valt nog te bespreken. Best lijkt me om bvb in Osaka te landen en te vertrekken uit Tokio. ongetwijfeld meer hierover later.

En sebiet sjotten! yaaah!

3 opmerkingen:

Siedjeey zei

Japan! Zalig!
Ik ben van plan ook te gaan volgend jaar. Waarschijnlijk met ne vriend van mij die al 6 keer naar Japan geweest is. Altijd handig om zo iemand bij te hebben. Die kennen de leukste plekken en kunnen de taal wel een beetje :-)

Gaat ge ook met vrienden?

Wimpuls zei

Met ene al zeker, misschien sluit er nog iemand aan.

Ik ken ook iemand die dit jaar drie weken is geweest, die kan ik wel uithoren.

Wie weet kom ik er onze goede vriend Higumadon tegen :D

Siedjeey zei

Haha, zouden ze daar geen "action figure" van hebben ofzo?

Als ge er één ziet, breng dan maar mee!