maandag 25 oktober 2010

banken...

Zondag, 17 oktober. Ik laat mijn bankkaart onbewust inslikken in een geldautomaat. Stom. En 't is al de tweede keer. Akkoord, ik bel Cardstop: mijn kaart wordt naar het Dexia-kantoor van Meise gestuurd. Nu, ik werk, dus in de week kan ik niet gaan. Op donderdag, wanneer de bank in al haar goedheid tot 18u30 open is, heb ik avondles, dus dat lukt ook niet. Ik heb ook nog welgeteld 0 dagen congé, dus dat lukt ook niet. Gelukkig is er nog de zaterdagochtend, de laatste strohalm voor de werkende mens. Zaterdag 23 oktober, 11u: de bank is dicht. Ze opent niet meer op zaterdag.

Goed, ik ken geen bankentrouw (hahaha, 'bankentrouw'), dus ik check of er soms een andere bank open is op zaterdag. Wel, noch Fortis, noch KBC, noch ING zijn open in Meise op zaterdag. Wel soms nog in andere gemeenten. Schoon, echt shoon. En je kan die kaart niet naar huis laten sturen...

'And you can take that to the bank. On weekdays. Till 16h30.'

1 opmerking:

Anoniem zei

Steek je geld in een kous.
Geen bank meer nodig.