vrijdag 20 juni 2008

Den Duits

Over den Duits. Waarom die belachelijke anti-Duitse gevoelens ?! Wat hebben die kerels de laatste 50 jaar nog misdaan? Tokyo Hotel buiten beschouwing gelaten.

Niks speciaal dus. Ik ben nu niet speciaal pro-Duits, maar als ik al die onnozelaars hoor jakkeren, ha, dan ben ik nog Duitser dan mijn gewicht in sauerkraut.

Trouwens, Duitsers en muziek: het kan weldegelijk. Kraftwerk! The Notwist! DAF!Digitalism! Dj Hell! Rheingold! Kraftwerk!

Voor vanavond ben ik nog onbeslist. Een draw misschien? Ik vind het gewoon te louche om te gokken. Als het echt moet, zal het op Italiƫ zijn.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Jawadde die Russen! Onze oranje bovenburen hebben weinig kunnen doen tegen het "communistische" voetbal van de Russen. Die mannen konden een stukske samenspelen!

Siedjeey zei

En wa zijn de vooruitzichten voor Ger-Tur morgen? Ik gok op 2-1. Het is tijd dat het geluk van de Turken toch eens opraakt...

Btw kben ook beginnen bloggen/zeveren: http://siedjeey.blogspot.com/