dinsdag 10 juni 2008

geen haruspex

pronostikeren is niet echt mijn sterkste kant. Op de voorlopig 6 matchen van het EK tot nu toe heb ik geen enkele uitslag juist. Wel al de volle 2 correcte puntenverdelingen. Voor straks nog de pure gok Spanje-Rusland: 0-2. Waarom? De Russen zitten boordevol vertrouwen, ondanks het verlies van Progrebnyak en de schorsing van Arshavin. De rest van die ploeg is ook goed. Spanje heeft met Aragones een weirdo als trainer die aan zijn laatste campagne bezig is. Xavi Alonso en Fabregas zitten stomweg op de bank. Nee, 0-2 ja. Zoniet, doe ik nooit meer een pronostiek.

Mocht u willen wedden op het feit of ik die belofte zal houden, wed dan maar op 'nee'. Ikzelf zal, om in de sfeer te blijven, 'ja' zeggen en mij schromelijk vergissen.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lol, uiteindelijk 4-1 dus :-p
Mijn pronostieken klopten wel wat beter en ik ben nog eens geen fervent voetballer:
Swi - Tsje 0-2 (0-1)
Por - Tur 1-1 (2-0)
Aus - Cro 0-2 (0-1)
Ger - Pol 2-0 (2-0)
Roe - Fra 1-2 (0-0)
Ned - Ita 1-1 (3-0)
Spa- Rus 2-0 (4-1)
Gre - Swe 2-1 (0-2)

En voor straks gok ik:
Tsje - Por 1-2
Swi - Tur 0-2

Anoniem zei

Btw, tis Siedjeey hierboven ;-)

Anoniem zei

Oeee, I was so close... ^^

whacker zei

bijna juist wimpie :)