maandag 16 juni 2008

gok-affaires, the sequel

neuh voor Zweuden, hoera voor de Russen! Ik blijf nu dansen op de 50 euro-grens. Gisteren ging ik van wanhoop naar blijdschap naar wanhoop bij de remonte van de Turken. Ik had immers op een gelijkspel gewed. Aniwho was ik sowieso pro Turkije. Vandaag had ik dubbel prijs met zowel winst voor den Duits als Hrvatska. Den Duits bracht wel niks extra op, maar toch. Voor morgen voorspelt mijn pendel een draw voor Ita vs. Fra en winst voor de Roemenen. In geval van beiden kas ik 150 euro, in geval van niks : -30. Voor de rest was mijn dag veel te ont-spannend om er iets over te vertellen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Tis dus niks geworden... Kzat er zelf ook wel redelijk naast nu, khad voor beide wedstrijden 2-1 gegokt. Nuja de Fransen hadden wel brute pech moetek zegge. Ribéry was direct ribbedebie en dan iets later die "pinanti" EN rood!
Tweede helft dan nog nen onnozele afgeweken bal...
De scheidsrechter heeft de wedstrijd gewonnen voor Italië.

Wimpuls zei

dik mis, inderdaad. mijn rijk is bijna uit. nog 20 euro over, waarvan 10 op Rusland.

Anoniem zei

10 op Rusland gezet? Tijd om te juichen Wim!!!