woensdag 25 juni 2008

traag

hmm. Neen, zever komt en gaat en is in se niet vatbaar. Het gedijt in plaatsen waar het niet mag zijn, het onkruid der conversatie, de welgemikte pissebloem die ondanks zijn onnodigheid perfect in het geheel past. Maar ik zie niet in gehelen.

Tiens, de Safin is den Djokovic aan't afmaken. Er is echt geen houden meer aan de Russen. Gisteren nog zag ik een Russische vlag op het Atomium. Zijn ze Brussel al aan 't veroveren? Niet slecht. Lukoil is sinds kort ook in ons land en biedt 13% korting op hunne naft.

Ik kan amper wachten op de eerste Chinese fastfoodketens, of Russische actiefilms. Ja! Death to America. Nee, dat nu ook weer niet. Anders zou ik geniale satire mislopen zoals The Daily Show en het steeds fantastischer wordende Colbert Report.

Neen, steek houdt het niet, maar het vult wel.

Sebiet: Deutschland, jawohl! Die 2 Turken en ne paardekop zijn gewoon te kansloos. Mijn gokgeld is trouwens op. Mijn laatste 18 euro staat integraal op de eindoverwinning van de Russen.

Jee wizz. Oh,hamburgers.

1 opmerking:

Siedjeey zei

Chinese fastfoodketens en Russische actiefilms... Om de één of andere bizarre reden spreekt me dat wel aan, nieuwsgierig als we zijn. Voor mij ne Mao Tse-tung menu me extra ketchup en voor mijne maat de Sun-Tzu special van de maand.
Het heeft wel iets :)