zaterdag 14 juni 2008

ge zijt ne mutu!

Als vermaard fout pronostikeerder is het niet aan te raden (understatement van de dag), maar kom: ik heb dertig eurootjes ingezet op Unibet. Als een lemming mijn lot tegemoet, dus.

De uitslagen moeten gelukkig niet exact kloppen. Dat debacle van Rusland-Spanje kostte me dus 10 euro, maar met Zweden-Griekenland was ik juist : 5 Eur werd 12! Klassiek voorbeeld van een pussy-inzet: zet dan liever niks in! Van de resterende 15 euro hield ik 5 op reserve en zette ik 10 op winst van Turkije tegen de Zwitsers. Eindresultaat : van 30 naar 52 euro!! Blijkbaar lukt het beter als er iets op het spel staat...

Gisteren dan maar met mijn 20 eur winst gespeeld: Roemenië en Nederland zouden winnen én in geval van beide werd een extra (pussy-)5-euro der 70. Stomme Mutu!

Al bij al : 2 euro winst thx to the (briljante!) Kezen.

Straks zal ik juichen als Zweuden en Rusland winnen, zeker als ze dat alletwee doen.

btw, op is op (zeg ik nu). Veel te plezant...

1 opmerking:

Anoniem zei

Rusland heeft gewonnen, dankzij de tamme Grieken die "voor de Spaanse koning aan het werken waren".(Spreekwoordelijk weliswaar). De Zweden hebben het onderspit moeten delven. Dat rood van de Spanjaarden zal toch een intimiderend effect gehad hebben.
Ik zou ook moeten inzetten met mijn hoerenchance. Maar als armzalig studentje telt elke cent voor mij nog :-(.