vrijdag 29 februari 2008

de 3 teneuren

Mario Soccer is geschift. Mijn duim puilt er van uit. Ik was dan ook steeds number one masher. Het spel draait vooral om preventief zijn met de tackles. Liefst zelfs nog buiten beeld. Balbezit is compleet overbodig en zelfs ronduit gevaarlijk. Het spel heeft ook een lage toetredingsdrempel. Iedereen die ooit al een kaske heeft vastgehad, is er zo mee vertrokken: Y,Y,Y,Y,Y,Y,Y,Y,Y,Y. Ik deed soms meewarig over het spel dat zoveel volk trekt op Game Galores. Mja, het is eigenlijk wel geniaal. Maar om het zoals Carl 4 à 5 uur aan een stuk te spelen... Thumbs up voor zijn duimen.

Iets anders? Ja, ik ben Wimflex aan het worden. Vanaf volgende week switch ik wekelijks tussen diensten. Ik zal allerhande boekhouders in nood ondersteunen. Geraak je achter op je betalingen? Vreest niet: Wimflex to the rescue! Staat uw snor in brand? Wimflex to the rescue! Ik ben zo flexibel dat ik me kan uitstrekken over een vierkante kilometer. Met wat wodka kan ik zelfs mijn ruggegraat doen smelten en aldus alle gewenste vormen aannemen (zij het slapend).

Nog iets? Ja, ik heb Herman zijne pas gevonden... Ik had al alles uitgekamd, mijn jassen, sportzak, ja zelfs mijn portefeuille. Ik dacht dat ik safe zat, maar er bleef iets knagen. Dan vind ik hem toch áchter mijn rijbewijs. Een plek waar ik nooit kom. Kakkerij. Ik zal hem eens nen bak betalen. Iets Duits zou cool zijn.

Is't nu nog niet gedaan? Toch wel.

1 opmerking:

whacker zei

Gisteren ook weer effe gespeeld en inderdaad geniaal.
Ik was sinds de nieuwe op Wii al vergeten dat de "oude" geen specials heeft voor de helpers.
Wat wel beter is: je kan max 2x scoren bij de oude terwijl je bij de nieuwe 6 goals in 1 keer kunt maken. Er volledig over dus.