donderdag 23 augustus 2007

Glowing Pains

Eens zien waar mijn erratisch brein me deze keer naartoe brengt. De meest logische weg lijkt me die van het relaas over de gebeurtenissen van vandaag. Opstaan met een droge mond, de hele ochtend babygehuil , klooien achter de pc, joggen, klooien achter de pc. Niet bepaald Indiana Jones. Wel bevreemdend is dat ik al een hele avond zit te gloeien. Niet dat mijn lichaam nu dusdanig op een peer is beginnen te lijken, maar eerder de gloed na het lopen. Een warme uitstraling dus, maar dan zonder de begeleidende sympathieke glimlach. Zijn dit verwelkte-vrouwen-vapeurs of is het een soort afterburner, een heilzaam mechanisme dat teert op buikvet? In dat laatste geval is er nog genoeg brandstof om nog een nachtje of twee door te gloeien. Water drinken helpt alvast niet. Dat wordt enkel verzameld in de maag, later de blaas, om de dan lichtjes verwarmd in de toilet te verdwijnen.Ik krijg geen zinnig woord meer getypt. Logischerwijs zou een mens dan moeten concluderen dat hij beter iets anders zou gaan doen. Ik ben daar tegen. Als je immers steeds de logica volgt, is er geen kans meer op onzin. Je zou dan bij wijze van spreken gaan slapen en gewoon doodleuk 's ochtends wakker worden. Perfect gelukkig! Mij niet gezien. Ik blijf hier typen tot mijn stoel het begeeft.Hmm......

Geen opmerkingen: