donderdag 23 augustus 2007

Volle kracht opzij!

Slechts één biertje achter de kiezen, maar toch offer ik me op voor dit bloggegeven. Zo eens terugdenkend aan de goede voornemens van begin dit jaar... wat een sof ! Nog geen haar fitter geworden (ok, mijn enkel is om zeep), geen haar studieuzer, geen haar minder gedronken, geen haar spaarzamer geweest, geen 'haar' in mijn leven. Kortom : geen haar op mijn hoofd dat vooruitgang ziet. Anderzijds merk ik zeker geen achteruitgang. Is stilstaan achteruitgaan? Technisch gezien hangt dat af of je naar het oosten, dan wel het westen gedraaid staat, tenminste als uw referentiekader de as van de aardbol is, en u de correoliskrachten negeert. Als ik het goed voorheb staat mijn PC zuidwaarts gericht, dus ga ik vol overtuiging naar opzij. Daar kan ik best mee leven !

1 opmerking:

whacker zei

Stilstaan is alvast niet achteruit gaan. Da's al heel veel.